loading...
پرتال ولایت یاران
به انجمن ما سر بزنید
هاست دامین سرور
سرباز گراف
هاست دامین سرور
تبلیغـــــــات

افسر جنگ نرم بازدید : 146 2015/06/22 نظرات (0)

 

شب بود و اشک بود و علی بود و چاه بود

فریاد بی‌صدا، غم دل بود و آه بود

دیگر پس از شهادت زهرا به چشم او

صبح سفید هم‌چو دل شب سیاه بود

دانی چرا جبین علی را شکافتند؟

زیرا به چشم کوفه عدالت گناه بود

خونش نصیب دامن محراب کوفه شد

آن رهبری که کعبه بر او زادگاه بود

یک عمر از رعیت خود هم ستم کشید

اشک شبش به غربت روزش گواه بود

دستش برای مردم دنیا نمک نداشت

عدلش به چشم بی‌نگهان اشتباه بود

هم‌صحبتی نداشت که در نیمه‌های شب

حرفش به چاه بود و نگاهش به ماه بود

مولا پس از شهادت زهرا غریب ش

د زهرا نه یار او که بر او یک سپاه بود

وقتی که از محاسن او می‌چکید

خون عباس را به صورت بابا نگاه بود

«میثم!» هزار حیف که پوشیده شد

ز خون رویـی کـه بهـر گمشـدگان شمـع راهبود

استاد سازگار

****************************

افسر جنگ نرم بازدید : 238 2015/06/19 نظرات (0)

حاج سعید حدادیان:من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها

آقای هاشمی ، کدام عید به جای کیش رفتی جبهه‌ها؟......

ادامه صحبت ها در ادامه مطلب......


افسر جنگ نرم بازدید : 202 2015/06/19 نظرات (0)

 

مراسمی تحت عنوان آب بازی در پارک ایران زمین منطقه ی عظیمیه با حضور مختلط دختران و پسران برگزار شد که با توجه به نخستین روز ماه مبارک رمضان باعث جریحه دار شدن افکار عمومی در این منطقه از شهر شد.

به گزارش پرتال ولایت یاران، روز پنج شنبه با حضور مختلط دختران و پسران با حدود سنی زیر ۲۰ سال در پارک ایران زمین منطقه ی عظیمیه گرد هم آمده و به پاشیدن آب به روی هم به آب بازی پرداختند. این کارناوال هنجارشکنانه حدود ساعت ۱۸ در پارک آغاز شد. این مراسم آب بازی با توجه به نخستین روز ماه مبارک رمضان باعث جریحه دار شدن افکار عمومی در این منطقه شد. بر اساس این گزارش، طی روزهای گذشته فراخوان هایی در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و همین طور شبکه های اجتماعی موبایلی دست به دست شد و در نتیجه عصر امروز تعدادی از دختران و پسران در این پارک برای آب پاشی تجمع کردند. گفتنی است، نظیر این کارناوال در تیرماه سال ۱۳۹۲ نیز صورت گرفت و تعدادی از هنجار شکنان توسط نیروی انتظامی بازداشت شدند.

 


افسر جنگ نرم بازدید : 166 2015/06/18 نظرات (1)

پیام حزب الله به داعش:

"در عراق خیانتی از سوی افسران وابسته به حزب بعث رخ داده است."

"در سوریه گفتیم که حضرت زینب (س) دوباره به اسارت گرفته نخواهد شد و در عراق نیز می‌گوییم زمان آنکه کسی در جهان بتواند مقدسات دینی ما در نجف، کربلا و سامرا را تخریب کند یا به آنها هتک حرمت کند، پایان یافته است. مردم ایران و ملتی حامی مقاومت و علمای دین تا زمانی که حضور داشته باشند و تا زمانی که مردی به نام علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران حضور داشته باشند، هیچ چیزی برای مقدسات ما در جهان رخ نخواهد داد."

"من به خدا سوگند می‌خورم که اگر امام (عج) در حال حاضر ظهور کنند در لبنان هزاران تن آماده هستند که برای ایشان شهید شوند." "امام خمینی (ره) گفته بودند ما هرچه که داریم از عاشوراست و من می‌گویم ما هرچه که داریم از برکات خمینی است."

"اطمینان داشته باشید که سحر بر ساحر و جادوگر خواهد شورید، زمانی که به کسی اجازه داده می‌شد به مقدسات دینی هتک حرمت کند یا آنها را تخریب کند، پایان یافته است." سید حسن نصرالله با بیان اینکه صداهای برخی علیه مداخله حزب‌الله در سوریه بالا رفته است، عنوان داشتند: چرا ما این صداها را در محکومیت داعش نمی‌شنویم؟ اگر ما در زمان و روشی مناسب در سوریه مداخله نکرده بودیم، یقینا داعش در حال حاضر در بیروت بود. ایشان همچنین به کنترل داعش بر موصل و دیگر مناطق عراق اشاره کرده و از موضع مرجع عالیقدر شیعیان در نجف استقبال کردند. سید حسن نصرالله هم‌چنین سوالاتی را پیرامون نقش برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و منطقه در قبال رخدادها در عراق و طرفی که از رخداد‌های عراق سود می‌برد، مطرح کرده و علامت سوالی را درخصوص حقیقت موضع آمریکا ترسیم کردند.

 

پیام حزب الله به داعش

افسر جنگ نرم بازدید : 220 2015/06/18 نظرات (0)

 

*************** 

از پیغمبر سئوال شد: یارسول الله،ما وقتی صحبتمون،حرفمون با یکی تموم میشه، پایان کلاممون، او را به خدا می سپاریم، به بیان پارسی می گوییم: خداحافظ و به زبان عربی می گوییم: فی امان الله اگر بدون خداحافظی کردن، در وسط سخن گفتن از او جدا بشیم، نوعی بی ادبی می پنداریم... شما وقتی در معراج با خدا هم صحبت شدید ، پایان جمله که نمی توانستید به ذات خدا عرضه بدارید:تو را به خدا می سپارم! آخرین جمله ی رد و بدل شده ، بین شما و خدا چه بود؟ حضرت فرمودند: پایان صحبت، خداوند سبحان به من "یاعلی" گفت،من نیز به خدای خود " یا علی" گفتم. این آخرین جمله بین من و ذات مقدس خدا بود. منبع:کتاب سخن خدا ص٧١ - زندگانی چهارده معصوم ص۴٩ - معراج ص١٣

تبلیغــات

تعداد صفحات : 24

درباره ما
پرتال جامع ولایت یاران.علم،مذهب،سیاست،کلیپ،مداحی،تماس با ما:(velayatyaranportal@gmail.com)//
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 372
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 685
  • بازدید سال : 7,820
  • بازدید کلی : 191,124
  • کدهای اختصاصی

    کد هدایت به بالای صفحه

    سرباز گراف
    پنل تبلیغات شما
    مکان تبلیغات شما